Provádění reklamních kampaní
Reklamy AdWords jsou efektivním propagačním nástrojem, který se hodí pro různé typy podniků – od malých lokálních firem až po střední a velké společnosti v oboru.
Reklamy AdWords jsou mimořádně přínosné pro lokální firmy, které mohou dosáhnout významných výsledků s relativně malým rozpočtem. Kromě textových reklam ve výsledcích vyhledávání můžete využít i reklamy na Mapách Google, které vám pomohou efektivně oslovit zákazníky nacházející se v dané oblasti.
Pro internetové obchody se vyplatí zvážit použití reklam v Nákupech v Merchant Center. Tyto oblíbené reklamy umožňují uživatelům být přesměrováni přímo na stránku produktu, což zvyšuje šance na provedení nákupu.
Své místo mají i obecné kampaně. Velké značky se často snaží oslovit co nejvíce lidí. V takových případech se kromě textových reklam vyplatí použít bannerovou reklamu. Pečlivě připravená sada bannerů v různých velikostech (existuje několik standardních velikostí, které stojí za zvážení) pomůže vzbudit zájem a generovat prokliky.
Bude reklamní kampaň pro vaši firmu fungovat? Zvažte zahájení kampaně s nižším rozpočtem, abyste mohli posoudit průměrnou cenu za proklik a míru konverze. To vám umožní přesněji určit efektivitu vašich reklam a přizpůsobit propagační strategii potřebám vaší společnosti.